Glavni cilj projekta
Unaprijediti znanja i vještine srednjoškolskih nastavnika i djelatnika knjižnica o EU temama kako bi stečena znanja i vještine mogli prenijeti svojim učenicima.
NAZIV PROJEKTA: Solidary Europe for Inclusive Society (Solidarna Europa za uključivo društvo)
AKRONIM: EUsolis
BROJ PROJEKTA: 101047633
GLAVNI CILJ: Unaprijediti znanja i vještine srednjoškolskih nastavnika i djelatnika knjižnica o EU temama kako bi stečena znanja i vještine mogli prenijeti svojim učenicima.
BROJ ORGANIZACIJA: 1
POČETAK PROJEKTA: 1. ožujka 2022.
TRAJANJE PROJEKTA: 36 mjeseci
ZAVRŠETAK PROJEKTA: 28. veljače 2025.
PROGRAM SUFINANCIRANJA: ERASMUS+
PODPROGRAM SUFINANCIRANJA: JEAN MONNET - OSPOSOBLJAVANJE UČITELJA I NASTAVNIKA
IDENTIFIKACIJSKA OZNAKA POZIVA: ERASMUS-JMO-2021-SCHOOLS-TT
NADLEŽNA AGENCIJA: European Education and Culture Executive Agency (EACEA)
SAŽETAK PROJEKTA
Solidarnost i uključenost uvijek su bile okosnica europskog društva. Unatoč sveopćem napretku i danas postoje ranjive skupine, a možda ih je i više nego ikad. Jedna od njih su srednjoškolci strukovnog obrazovanja i osposobljavanja. Kada su u pitanju EU teme, učenici strukovnih škola lišeni su osnovnih znanja o razumijevanju Europske unije (EU) i njezinu funkcioniranju. Sukladno tome, glavni cilj ovog projekta je unaprijediti obrazovne sposobnosti nastavnika o temama EU kako bi stečeno znanje mogli prenijeti svojim učenicima. Osim nastavnika, glavna ciljna skupina bit će i knjižničari iz strukovnih škola jer su knjižnice mjesta okupljanja učenika koji žele naučiti više. Budući da Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu (EFZG) ima Europski dokumentacijski centar (EDC) u sklopu svoje knjižnice, EDC će biti središnja točka okupljanja i obuke tijekom provedbe projekta. Profesori EFZG-a, koji će sudjelovati u projektu, stručnjaci su u svojim područjima. Njihove kompetencije i stručnost, koje su u skladu s ciljevima EU, bitne su okosnice za provedbu projekta. Treninzi koji će se u okviru projekta provoditi bit će podijeljeni u četiri modula (Mladi i aktivno društvo EU, Raznolikost, Solidarna Europa, Održivi gradovi). Za svaki modul članovi projekta primjenjivat će kronološku metodu, od pregleda literature do edukacije nastavnika. Strukturirani oblici i pravila bit će postavljeni i poštivani kroz cijeli proces. Osnaživanje obrazovnih sposobnosti i vještina učitelja i knjižničara u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju uvođenjem EU sadržaja u njihove aktivnosti prvi je korak prijenosa i pružanja boljeg znanja o EU učenicima strukovnog obrazovanja. Nudeći strukturiranu obuku o EU sadržaju, učitelji i knjižničari za strukovno obrazovanje i osposobljavanje steći će više samopouzdanja na temelju stečenog znanja i vještina za organizaciju i isporuku EU sadržaja učenicima. Dijeljenje i širenje relevantnih tema za EU dovest će do obrazovanih i aktivnih mladih građana EU-a koji će činiti solidarno i uključivo društvo EU-a.
OSNOVNI ELEMENTI PROJEKTA
RADNI PAKET 1
Upravljanje projektom
organizacija i provođenje internih sastanaka
komunikacija sa srednjoškolskim nastavnicima i knjižničarima
osiguranje kvalitete provođenja projekta
implementacija web stranice projekta i zastupljenost na društvenim mrežama
računovodstveno i financijsko praćenje projekta
RADNI PAKET 2
Provođenje treninga
pronalaženje i pregled literature
pisano izvješće o aktivnostima pretražene literature
priprema materijala za podučavanje
provođenje edukacija za nastavnike i knjižničare
RADNI PAKET 3
Organizacija događaja
planiranje događaja
promocija događaja i izbor sudionika
priprema materijala za događaje
provođenje događaja
post-događajne aktivnosti
RADNI PAKET 4
Diseminacija i vidljivost
provođenje interne diseminacije
provođenje eksterne diseminacije
izrada i distribucija promotivnih materijala
oblikovanje strategije vidljivosti
GLAVNE INTERESNE SKUPINE
Srednjoškolski nastavnici i knjižničari koji imaju interes unaprijediti svoja znanja i vještine o EU temama kako bi ih kasnije mogli prenositi svojim učenicima te tako stvoriti društvo koje je više inkluzivno i svjesno važnosti EU strategije i njenih ciljeva te vrijednosti koje promiče.